دو شبکه ماهواره ای فارسی زبان که در شب اربعین سنگ تمام گذاشتند!+ تصاویر

شیوه پخش برنامه های دو شبکه ماهواره ای فارسی زبان وابسته به دو دولت غربی در شب گذشته و همزمان با عزاداری شیعیان، ما را بر آن داشت تا نگاهی به این نوع برنامه سازی آن ها داشته باشیم.

به گزارش مشرق، شبکه های ماهواره ای که به زبان فارسی برنامه پخش می کنند، هدف خود از تأسیس شبکه و پخش برنامه برای ایرانیان را احترام به سلیقه و نظر مخاطب ایرانی بیان می کنند و از "صداقت" و "رفتار حرفه ای" می گویند؛ اما آیا واقعیت هم همین است؟

صدای آمریکا(VOA) و  بی بی سی فارسی(BBC PERSIAN)  نیز از آن گروه از شبکه هایی هستند که ادعای احترام به دیدگاه و سلیقه مخاطبان خود را بارها مطرح کرده و می کنند؛ به خصوص بی بی سی فارسی که رئیس آن در سخنانش از واژه هایی مانند "رسانه حرفه ای"، "رفتار صادقانه"، "احترام به مخاطبان ایرانی" و ... سخن می گوید؛ اما اگر راستش را بخواهید بارها خلاف این شعارها عمل کرده اند؛ از استفاده از واژه مجعول برای خلیج فارس گرفته تا جعلی خواندن ایران و این بار ...

نمونه دیگر "رفتار مغایر با شعار" در دو رسانه وابسته به دولت آمریکا و دولت انگلیس را شب گذشته به وضوح میتوان دید. در حالی که در شب اربعین نه تنها شیعیان سراسر جهان؛ بلکه اقلیت های دینی در ایران برای امام حسین(ع) عزاداری می کردند؛ اما این دو شبکه به جای احترام به ایرانی ها و با بی اعتنایی به اعتقادات مردم ایران، سنگ تمام گذاشتند و از هیچ کاری دریغ نکردند.

 

بی بی سی فارسی در دو روز گذشته، دو گزارش و خبر از پیاده روی زائران در کربلا پخش کرد که در هر دوی آن ها طوری فضاسازی شده تا با القای عدم وجود امنیت در عراق، به شکلی حرفه ای در پیاده روی و زیارت، شک و تردید به وجود آورند.

 

 

 

به گزارش جام نیوز،  نگاهی به گوشه ای از تصاویری که در ذیل این نوشته از این دو شبکه می بینید؛ بخشی از دیشب این دو رسانه را نمایش می دهد. شبی که حجم برنامه های موسیقی، رقص، آواز، شراب و قمار بازی به شکل عجیبی افزایش پیدا کرد و این دو شبکه احتمالا به بهانه فردای شب یلدا[!] در شب اربعین جشن گرفتند.

اگر کسی خرده بگیرد که آیا از این شبکه ها غیر از این توقع داشتید؟ یا این که آیا انتظار داشتید آن ها هم عزاداری کنند؟ باید این طور جواب دهیم که:

1. با وجود آن که بی بی سی فارسی با بودجه دولت انگلستان و صدای آمریکا با بودجه دولت آمریکا تأمین می شوند و مدیران به ظاهر فارسی این شبکه ها هم باید بر طبق رویه مورد نظر برنامه بسازند؛ اما اخلاق حرفه ای یک رسانه حکم می کند به مخاطبانش احترام بگذارد.

2. این شبکه ها شب گذشته حداقل می توانستند برنامه های عادی خود را پخش کنند؛ اما حجم رقص و آواز و شراب و قمار به حدی بود که انسان را به فکر فرو می برد که آیا این نوع پخش برنامه در شبی که ایرانیان عزادارند، جز بی حرمتی به اعتقادات شیعه است؟ آیا این رویکرد هدفی جز تلاش برای کم رنگ کردن نقش دین و اهل بیت(ع) در زندگی ایرانیان دارد؟

3. ما انتظاری جز این از بی بی سی فارسی و صدای آمریکا و دیگر شبکه های ماهواره ای- چه سیاسی و چه فرهنگی- نداریم، آن هایی که از راه های مختلف تمام توانشان را برای مقابله با فرهنگ ایرانی- اسلامی و تغییر دادن سبک زندگی ایرانیان به کار بسته اند؛ اما این تلنگری است به خودمان که حواسمان باشد و در غبار روزگار این نوع رفتار و هجمه دشمن و اهدافشان را فراموش نکنیم.

گرچه بسیاری از تصاویری که دیشب از بی بی سی فارسی و صدای آمریکا پخش شد به دلیل صحنه های غیراخلاقی قابل نشان دادن نیست؛ از نمایش بخشی از تصاویر هم از مخاطبان محترم پوزش می خواهیم:

 بی بی سی فارسی BBC PERSIAN:

 

 

رقص:

 

 


شراب خواری:

 

قمار بازی:

 

انواع موسیقی و آواز و ....:

 

 

  صدای آمریکا VOA:

 

 


منبع : http://www.mashreghnews.ir

روابط دختر وپسر از دیدگاه قرآن

این مقاله ای که الان میخوام معرفی کنم میتونه به خیلی از سوالاتون در مورد روابط دختر وپسر پاسخ بده وهمش با دلایل قرآنیه.پیشنهاد می کنم حتمنِ حتمنِ حتما(!!!)بخونیدش و نظرتونو هم راجع بهش بگین:

روابط دختر وپسر از دیدگاه قرآن

قرآن در آیه 25 سوره ی نساء خطاب به مردان مؤمنی که می خواهند ازدواج کنند می گویدمُحْصَنَٰتٍ غَیْرَ مُسَٰفِحَٰتٍ وَلَا مُتَّخِذَٰتِ أَخْدَانٍ» : «زنان پاکی که بدکاره نباشند و اهل روابط پنهانی با نامحرم نباشند».

یعنی بر اساس این آیه دختران یا زنانی که اهل رفاقت پنهانی با نامحرم اند( مثلاً همین هایی که پسران آن ها را دوست دختر خطاب می کنند) هم ردیف زناکارانند و ازدواج با آنها ممنوعاست. حال، چرا قرآن این گروه را پس از زناکاران قرار داده و در کنار آن ها آورده است؟ چون عامل اصلی و آخرین قدم در مبتلا شدن به زنا، رفاقت های پنهانی با نامحرم است و هیچ کس نسبت به این حقیقت، شکی ندارد.

تعجب کردید؟ بله باید هم تعجب کنید! متاسفانه خیلی ها از این آیه بی خبرند. بگذارید یک آیه هم دربارهی ویژگی های مردانی که شایستگی ازدواج با زن مؤمن را دارند، بیاوریم: قرآن در آیهی 5 سوره ی مائده می فرماید:

«مُحْصِنِینَ غَیْرَ مُسَافِحِینَ وَلَا مُتَّخِذِیٓ أَخْدَانٍ»: «مردان پاکی که بدکاره نباشند و اهل رفاقت پنهانی با نامحرم نباشند».

یعنی پسران یا مردانی که اهل رفاقت پنهانی با نامحرمند (مثلاً همان هایی که دختران ،آنها را دوست پسر می نامند) ،همردیف زناکارانند و ازدواج دختران مومن و مسلمان با آنها ممنوع است!و قرآن آن را به شدت  نهی کرده است!

این بحث را تطبیق می دهیم با آیه ی 26 سوره نور که می فرماید:

«الْخَبِیثَٰتُ لِلْخَبِیثِینَ وَالْخَبِیثُونَ لِلْخَبِیثَٰتِ وَالطَّیِّبَٰتُ لِلطَّیِّبِینَ وَالطَّیِّبُونَ لِلطَّیِّبَٰتِ»:

زنان ناپاک برای مردان ناپاک و مردان ناپاک برای زنان ناپاک ، و زنان پاک برای مردان پاک و مردان پاک برای زنان پاک اند...

.

تقدیم به شما که عاشق پاک ماندن،یا پاک شدن و پاک زیستن هستید

دانلود مقاله کامل:***نوش دارو***

شباهت نظر رهبر انقلاب و پناهیان در مورد فرج و تحول در جهان

شباهت نظر رهبر انقلاب و پناهیان در مورد فرج و تحول در جهان

1
آقا! بروید با چندتا از این پیرمردها صحبت کنید، با این سیاسیون و نظامیون دنیا صحبت کنید، بگو جان آباء و اجدادت قسم، ده سال پیش شما احتمال جنگ این‌جوری در غزه را می‌دادی؟ یک نفر اگر به شما جواب مثبت داد! این قدرت چیست؟ «معمّا چو حل گشت آسان شود».







به گزارش فرهنگ نیوز، هرچند پس از سخنرانی شب عاشورای سال 91 حجت الاسلام پناهیان عده ای سعی در تخریب وی و به انحراف کشاندن مطالب با اتهامات واهی به شخص حجت الاسلام پناهیان و تحریف سخنرانی شب عاشورای وی در مورد قواعد ظهور (و نه علائم ظهور) کردند اما با مقایسه ی سخنرانی وی در مورد تغییر شرایط جهان و جابه جایی قدرت در منطقه خصوصاً در قضیه جنگ غزه و اسرائیل با سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع اساتید کشورهای بیداری اسلامی، به روشنی می توان دریافت که نوع نگاه حجت الاسلام پناهیان در مورد نصرت الهی و شتاب به سمت نزدیکی فرج مورد تایید بزرگان و منطبق بر اصول لایتغیر سنت های الهی است. به گزارش فرهنگ نیوز با مقایسه ی بین صحبت های حجت الاسلام پناهیان و صحبت اخیر رهبر انقلاب این نگرش به روشنی قابل درک است:

 

حجت الاسلام پناهیان شب عاشورای 91 بیت رهبری

من یک سؤال از شما بکنم عرضم را کم‌کم جمع بکنم ببرم‌تان با همین بحث در کربلا. ببینید واقعاً حالا کربلا کجاست، ما کجا هستیم! الان بعد از این بحث مزّه می‌دهد برویم کربلا، قبلش این نکته را به عنوان تتمّۀ بحث خودم عرض بکنم. دوستان من! این روندِ سرعتِ فراگیر شدنِ حقیقتِ اسلام ناب، حقیقتِ انقلاب اسلامی که دارد با این قدرت اثر می‌گذارد که نمونه‌اش را شما در جنگ اخیر غزه دیدید، جوان‌ها روحیۀ سلحشوری دارند، جنگ غزه را می‌بینند می‌گویند آفرین عالی بود، بعد مشغول می‌شوند درس خودشان را می‌خوانند. خبر ندارند که معنایش چیست. آقا! بروید با چندتا از این پیرمردها صحبت کنید، با این سیاسیون و نظامیون دنیا صحبت کنید، بگو جان آباء و اجدادت قسم، ده سال پیش شما احتمال جنگ این‌جوری در غزه را می‌دادی؟ یک نفر اگر به شما جواب مثبت داد! این قدرت چیست؟ «معمّا چو حل گشت آسان شود».

من از شما می‌خواهم یک سؤال بکنم، عاشوراییان! اگر همین‌جوری روند جلو برود که مانعی هم برایش نیست، امکانات هم بیشتر شده برای اینکه رشد حرکت اسلام ناب تساعدی باشد، چند سال دیگر ظهور خواهد بود؟ محاسبۀ عقلانی بکن، اینکه پیشگویی و غیبگویی نیست، قواعد ظهور را نگاه کن، چند سال دیگر کار تمام خواهد شد؟ یک محاسبه بکن، یک آمار بکش، نمودار پای تخته بکش، امکانات، رشد ما، قدرت دشمن، شکستش در مقابل ما، نمودار که کاری ندارد، نه اینکه می‌توانی وقت دقیق را اعلام کنی یا روز و تاریخ و سال را می‌توانی حساب کنی.

 

صحبت های مقام معظم رهبری در جمع اساتید کشورهای بیداری اسلامی 21 آذرماه

 این مسئله‌ى اخیر فلسطین، خیلى مسئله‌ى مهمى است. بین غزه و بین دولت صهیونیست که مدعى است قوى‌ترین ارتش را در منطقه دارد، هشت روز جنگ اتفاق مى‌افتد؛ آنگاه وقتى میخواهند آتش‌بس ایجاد کنند، آن طرفى که براى آتش‌بس شرط میگذارد، فلسطینى‌هایند! این باورکردنى است؟ ده سال پیش اگر به شما این حرف را میزدند، چه کسى باور میکرد که یک روزى بین فلسطینى‌ها - نه همه‌ى فلسطینى‌ها؛ یک گوشه‌اى از فلسطینى‌ها، غزه - و بین رژیم صهیونیستى جنگى اتفاق بیفتد، براى آتش‌بس آن جنگ، فلسطینى‌ها شرط بگذارند؟ آفرین بر فلسطینى‌ها! آفرین! آفرین بر حماس و جهاد و گردانهاى مبارزى که در فلسطین، در غزه جنگیدند و شجاعت نشان دادند! شجاعت این است. من به سهم خودم از همه‌ى مبارزین فلسطین تشکر میکنم؛ به خاطر فداکارى‌اى که کردند، به خاطر تلاشى که کردند، به خاطر صبرى که کردند، و دیدند که «انّ مع العسر یسرى». اگر چنانچه ما صبر کردیم، این صبر موجب میشود که خداى متعال فرج را برساند. صبر کردند، ایستادگى کردند، خداى متعال فرج را رساند؛ این درس است؛ براى خود آنها هم درس است، براى دیگران هم درس است. این وحدت بین مسلمانها را دست کم نگیرید؛ مسئله‌ى مهمى است.

 

قضاوت را به عهده ی مخاطبان فهیم فرهنگ نیوز می گذاریم.


منبع : فرهنگ نیوز

خروش وبلاگی غزه در انتظار فریاد شماست/امروز غزه است که ایستاده می‌میرد

 

خروش وبلاگی امروز غزه است که ایستاده می‌میرد
 
پیامبراعظم (ص) روزی به اصحابش فرمود: کسی که سیر بخوابد و همسایه‏اش گرسنه باشد به خدا و روز قیامت ایمان ندارد.
 
 
مقامات حکومت مصر باید بدانند که فاجعه غزه اگر از هر طریق یا فرمولی هم که حل شود، تاریخ به درستی و بی رحمانه خواهد نوشت: "دولت مصر و اسراییل به طور مشترک مبادی شهرغزه را بستند و باعث خلق تراژدی انسانی در ابعاد بزرگی شدند".

انگار سرنوشت غزه با رنج و مظلومیت گره خورده است. همین سال گذشته، بود که رژیم صهیونیستی غزه را به خاک و خون کشید و دل مسلمان بود که درمانده و بی تاب برای کمک به غزه می تپید.

برای دعوت از شما فعالان در عرصه فضای مجازی برای مقابله از طریق محکوم کردن و اطلاع رسانی درباره شهری که امروز شاهد هلوکاست واقعی است نیاز به گفتن حرفی نیست

چون همه ما به نحوی در جریان اخبار غروب دلگیر غزه قرار گرفته‌ایم و همه می‌دانیم گرم شدن یک کودک با حرارت شمع یعنی چه؟

همه می‌دانیم نرسیدن به موقع آب و غذا به خردسالان یعنی چه؟

همه می‌دانیم تاریکی و از کار افتادن دستگاه‌های بخش سی.سی.یو و یا آی.سی.یو یعنی چه؟

 گویا به قول یکی از وبلاگ‌نویسان(+) هنوز سرنوشت پررنج و پرفیض غزه ادامه دارد و ما هستیم و امتحانی دیگر.

و در پایان از این طریق از دوستان و وبلاگ‌نویسانی  که پیرو فرمایش  حضرت امام خمینی (ره) خواستار حذف این غده سرطانی هستند دعوت می‌کنم تا با مطالب خود اعلام کنند مردم غزه تنها نیستند.

پ.ن

  I.      علاوه بر نوشتن مطلب در وبلاگ خود در این موضوع، از سایر دوستانتان نیز بخواهید که در "خروش وبلاگی غزه" شرکت کنند.

  II.      همه مطالب نوشته شده در این زمینه در همین پست لینک خواهد شد و به تدریج بر تعداد آن افزوده می شود. مطالب نوشته شده برای "خروش وبلاگی غزه" را اطلاع دهید.

 

*لــبــیــک‌ گــویـــــان*

موج سایبری"رسوایی غرب در نوار غزه"

موج سایبری"رسوایی غرب در نوار غزه"

ما فعالان مجازی در وبلاگ ‌ها و شبکه های اجتماعی خود ضمن محکوم کردن اقدامات مداخله جویانه غرب در کشور های اسلامی، با قلم های خود قصد داریم تا پرده از نقاب دشمن برداریم و با روشنگری خود قدمی را در عاشورای زمان برداریم.

 موج سایبری

 

توینویس ؛"حرف تو"  :

 

درست زمانی که عده ای نگاهشان به جام جهانی و برنامه‌ های هالیوود است، عده ای دیگر در سوریه، عراق، کشته می‌شود و زنانی کودکانی در فلسطین  سفره افطار خود را با انفجارهای بمب های اسرائیلی به سر می‌برند.

آری غرب صدای بلندگوی های رسانه ای خود را آنقدر بلند کرده است تا صدای سوت موشک هایی که بر سر زنان و کودکان فلسطینی ریخته می‌شود شنیده نشود.

جالب است هر کجا دست می‌گذاریم رد پای رژیم صهیونستی و حمایت های آمریکا و اسرائیل مشهود است.

آمریکا و اسرائیلی که به ظاهر برای کشته شدن فلان حیوان بیانیه صادر می‌کنند در اقدامی از پیش تعیین شده، باز هم آسمان غزه را بمباران کردند تا خوی وحشی گری خود را بر همگان نمایان سازند.

درست است جنایات در این حملات قلب هر انسان با وجدان را به درد میآورد، اما علت این حملات "سرعت قطار بیداری اسلامی" است که به برکت جمهوری اسلامی ایران به راه افتاده است تا با لطف عنایت امام زمان (عج) به نابودی استکبار منتهی شود، لذا غرب باید بداند، نور اسلام نه تنها با این خوی وحشی گری خاموش نخواهد شد، بلکه خون های ریخته شده درخت تنومند بیداری اسلامی ملت ها را به دنبال خواهد داشت.

ما فعالان مجازی در وبلاگ ‌ها و شبکه های اجتماعی خود ضمن محکوم کردن اقدامات مداخله جویانه غرب در کشور های اسلامی، با قلم های خود قصد داریم تا پرده از نقاب دشمن برداریم و با روشنگری خود قدمی را در عاشورای زمان برداریم.

لذا از تمامی فعالان مجازی در وبلاگ‌ها شبکه‌های‌اجتماعی و سایت های خبری خواهشمندیم ضمن باز نشر خبر این موج وبلاگی مطالب خود در قالب یادداشت،دل نوشته، پوستر ،عکس، کلیپ، و...در رسانه خود منتشر نمایند و لینک آن را به قسمت ارسال مطلب و یا نظرات همین پست  ارسال نمائید.

 

محور های پیشنهادی:

1- بازخوانی جنایات رژیم صهیونستی

2- سکوت مجامع غربی و مظلوم نمایی اسرائیل و ساسنور اخبار در رسانه های غربی

3- علت مخالفت غرب با کشورهای مسلمان حامی جمهوری اسلامی ایران

4- بازخوانی و تحلیل بیانات امام خمینی (ره) و امام خامنه ای پیرامون فلسطین

5- اهمیت روز قدس و راهپیمایی

6- نقش حمایت آمریکا و انگلیس در جنایات رژیم صهیونیستی

7- ضرورت مقاومت کشورهای اسلامی در مقابله با استکبار

-----------------------------------------------------------------------------------------

لبیک های فعلان مجازی:

سلمان علی(ع)/شب هایی که جهان به سان غزه در آن خواب ندارد!

آهستان / یک غزه، یک دنیا دروغ

عمارنامه/ تصاویری دردناک از حمله وحشیانه صهیونیستها به مردم مظلوم غزه(18+)

 کاریکاتور حساس بشو/ جنایات رزیم صهیونیستی

تناقضات ذهنی/وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَـکِنَّ اللّهَ رَمَى

تا به تا/ به کدامین گناه

فستقم کما امرت/ وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ

ای مثل روز آمدنت روشن/ درد، دعا، آرامش

منبع : http://tobenvis.com